הכלי היעיל ביותר לניתוח נתונים אורגניים לאתר שלך Google Search Console

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

מה הכלי הטוב ביותר למדידת הצלחה של אתר בגוגל? Google Search Console הוא הכלי היעיל ביותר להפקת נתונים ממנוע החיפוש על האתר שלכם.

מה הכלי הטוב ביותר למדידת הצלחה של אתר בגוגל?   Google  Search Console הוא  הכלי היעיל ביותר להפקת נתונים ממנוע החיפוש על האתר שלכם.

ניתוח נתונים יכול לחשוף בפנינו את הנקודות החזקות והחלשות שלנו, יכול להתריע איפה יש בעיה טכנית באתר ולהציג לנו גרף התקדמות.
הכלי המוביל בתחום הפקת הנתונים ועושה עבורנו את "העבודה השחורה" ומנגיש לנו סטטיסטיקה הוא ה-Google Search Console, חשוב לציין שכלי זה אוסף נתונים אך ורק על האתר שלכם דרך מנוע החיפוש Google ולא במנועי חיפוש אחרים.

אז מה בעצם אנחנו מקבלים מהכלי? משוב על ביצועי האתר בתוך מנוע החיפוש – כמה הקלקות, מיקום האתר בתוצאות חיפוש, כמה כניסות קיבלתם לאתר מכל שאילתה (מילת או משפט מפתח) ועוד נתונים רבים אשר מעידים על הקידום האורגני שלכם.

אז מה אנחנו יכולים לעשות עם הכלי וכיצד הוא יעזור לנו לקידום האורגני? באמצעות דוחות ניתוח חיפושים נוכל לקבל אינדיקציה לגבי איזה ביטויים מקודמים הכי טוב במנוע החיפוש וכמה הקלקות (כניסות לאתר) קיבלנו מכל אחד מביטויים אלה.
נגזרת של דוח זה יכולה להיות שכתוב מחדש של הטקסט באתר ככה שנקדם את ביטויי המפתח הכי רלוונטיים.
דבר נוסף שאנחנו יכולים לדעת זה אלו קישורים נכנסים יש לנו לאתר, דו"ח הקישורים מציג לנו את כל ההפניות שהאתר מקבל מאתרים אחרים.

נוכל דרך הממשק לבדוק את חווית המשתמש והוא מציג איזה דפים אינם פועלים היטב בתצוגת מסך של פלאפון וכיצד לייעל אותם, הדו"ח כולל את הבעיות והפתרונות המוצעים כבר בתוכו.

מעבר לכך, דו"ח שגיאות סריקה, דו"ח סטטוס אינדקס ודו"ח מפת אתר הם עוד חלק מהאופציות ש-Google Search Console מראה לנו שבאמצעותם נוכל לייעל, לשפר ולאסוף מידע על האתר וככה לקדם את האתר בצורה אורגנית (SEO).

אז במידה שלא חיברתם את האתר שלכם ל- Google Search Console ואתם מעוניינים לדעת איך תוכלו להיכנס לקישור (#########קישור#######) הבא ולהגיע למדריך המסביר צעד אחר צעד את התהליך.



מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן? לכתבה המלאה לחצו כאן

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן