הבעיות הרפואיות שאנשים לא מדברים עליהם, והם צריכים.

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אנחנו חיים במרוץ, לנהל את החיים האישיים, קריירה ומשפחה זו משימה שמרגישה לעיתים קרובות לא אפשרית, בתוך הלחץ והשגרה העמוסה כמה מאיתנו בודקים את הבעיות הרפואיות שעלולות להתפתח אצלנו ומנסים למנוע את הנורא מכל – פגיעה בבריאות שלנו ושל האהובים עלינו.

אז השגרה שלכם כוללת בתוכה לחץ, דאגות וחששות שמשפיעים על הבריאות שלכם, ובואו נודה בזה – אף אחד מאיתנו לא נהיה צעיר יותר וככל שהזמן עובר הסיכון לחלות רק עולה.
הסיכון שלנו לחלות במחלות ולגלות בעיות רפואיות הוא רחב ויכול להיות בעיות בגב, בעיות לב, גושים ממאירים ושחיקה גופנית כזאת או אחרת.

כך למשל מספר ד"ר משה יהודה על בעיה נפוצה שאנשים לא מעלים על סדר היום שהבדיקה והאבחון שלה קצרים – קשריות בבלוטת התריס.
כששאלנו אותו מה זה קשריות בבלוטת התריס, ד"ר משה הסביר לנו: "קשריות בבלוטת התריס הן למעשה מוקדים בבלוטת התריס. מוקדים שיכולים להתפתח לגידולים בבלוטת התריס. קשריות בלוטת התריס ברובן קטנות מאוד, גודלן נע בין מספר מילימטרים למספר סנטימטרים."

בהמשך הריאיון איתו, משה נשאל עד כמה הבעיה נפוצה ובתגובה ענה: "מדובר בתופעה נפוצה. השכיחות גבוהה יותר אצל נשים ועולה עם הגיל. חסר ביוד ונטייה משפחתית מהווים גורם להתפתחות קשריות בבלוטת התריס.
במידה והתגלו קשריות, יש לפנות לרופא מומחה לזיהוי מהות הקשריות וקבלת טיפול."

משה וקולגות נוספים בתחום הרפואה מנסים להביא ולנהגיש את המידע בעידן האינטרנטי בכדי לעלות מודעות לבעיות נפוצות שאנשים לא מכירים ונותנים להם יחס בחיי היום יום. ההמלצה שלנו זה להיכנס לאתר של משה וללמוד על סיכונים רפואיים כאלה ואחרים – אומרים שידע הוא כוח ובמקרה הזה אין יותר נכון מהביטוי הזה.

לעוד כתבות>>prize.org.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן