האם ניתן להתגרש בהסכמה

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

האם ניתן להתגרש בהסכמה

לצערנו, גירושין הפכו להיות עניין נפוץ בישראל שנת 2022. יותר מחצי מהזוגות הנושאים בוחרים לסיים את חיי הזוגיות שלהם, אך מי אמר שהליך זה חייב להיות כואב ומלווה בסבל הדדי לשני הצדדים? פעמים רבות ניתן למצוא את דרך הביניים והליך גירושין הופך להיות הליך לא מעיק המתבצע באופן יעיל ונוח לשני הצדדים. במאמר זה נענה על השאלה האם ניתן להתגרש בהסכמה.

גירושין: אפשר לחסוך את הקושי

זוגות רבים בוחרים מסיבות שונות לסיים את חייהם המשותפים יחד ולבצע מעשה שבסופו של דבר יגרום להליך גירושין. הליך גירושין עלול להצטייר בעיני רבים כסוג של כשלון מתמשך וכמעשה שמחייב גרימת סבל לכלל הצדדים. האמת רחוקה מכך במקרים רבים. היום, בישראל שנת 2022, ניתן לעבור הליך גירושין בצורה מכבדת ונוחה לשני הצדדים, כך שכל אחד ירוויח מהליך זה ולא יסבול ממנו בצורה מיותרת.

כיצד לעבור גירושין בצורה לא כואבת

האם בכלל ניתן לעבור גירושין בצורה לא כואבת? מסתבר שהתשובה לכך היא כן. ניתן לעבור גירושין בצורה לא כואבת ואף נוחה ומכבדת כאשר מתייעצים עם עורך דין גירושין המומחה להליך זה. יחד תוכלו להגיע להסכמות משותפות ולחסוך כאבי ראש מיותרים לכלל הצדדים. גירושין יכולים לעבור בצורה חלקה על ידי סיוע מתאים. 

האם ניתן להתגרש בהסכמה?

התשובה הפשוטה לכך היא כן. הליך גירושין יכול להתבצע בהסכמה משותפת, ולעבור בצורה די חלקה אם מבצעים אותו בצורה נכונה מבחינה משפטית ואם מסתייעים באיש מקצוע כגון עורך דין גירושין מקצועי ומומחה. עורך דין גירושין יסייע לכם להתגרש בהסכמה משותפת ולעבור את התהליך עם כמה שפחות כאב וסבל מיותרים לשני הצדדים. בסופו של דבר תעדיפו לעבור הליך זה עם איש מקצוע. 

לסיכום

ניתן להתגרש בהסכמה משותפת של שני הצדדים, וכך הליך גירושין יכול להפוך מסבל מתמשך להסכם משותף, הדדי, כנה ומכבד. בסיוע של עורך דין גירושין תוכלו לבצע את הגירושין בהסכמה, ותוכלו לעבור את הליך הגירושין באופן פשוט ולא מסובך, במינימום הוצאות ותסכולים מיותרים לשני הצדדים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

לימודים וקריירה

כתיבת עבודה סמינריונית בסדר דין פלילי באוניברסיטת בר אילן 

אוניברסיטת בר-אילן זו אוניברסיטת מחקר ציבורית בישראל, הממוקמת ברמת גן. היא נוסדה בשנת 1955, והיא קרויה על שם המייסד – הרב מאיר בן-אילן. כיום מדובר באחד ממוסדות הלימוד המובילים בישראל, ואף מדובר באוניברסיטה המדורגת באופן עקבי במיטב מוסדות הלימוד העולמיים. באוניברסיטה יש כ-12 פקולטות, ביניהן ניתן למנות את הפקולטה למשפטים על שם יעקב הרצוג. 

קרא עוד »
Medical malpractice, personal injury lawyer. Health and Law concept, overhead
עריכת דין ומשפטים

רשלנות רפואית תסמונת X שבור

תסמונת ה-X השביר היא הפרעה גנטית הגורמת למוגבלות אינטלקטואלית ולבעיות למידה. זהו הגורם הידוע ביותר של גנים בודדים לאוטיזם. אנשי מקצוע רפואיים נדרשים לידע ברמה

קרא עוד »
עריכת דין ומשפטים

קבלת אזרחות ישראלית לזרים- זה אפשרי

הבסיס החוקתי לקבלת אזרחות בישראל נוסח במסגרת חוק האזרחות. במהלך השנים שחלפו חלו שינויים בחוק ובהגדרות השונות. חרף השינויים, הליך קבלת אזרחות ישראלית יכול להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן