האם להתגרש בגלל בגידה?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

האם להתגרש בגלל בגידה?

לחיות כזוג זו אינה משימה פשוטה, וכדי לקיים חיי זוגיות נעימים לשני הצדדים צריכים לעבוד קשה. אחד מהדברים הכי חשובים בעל מערכת יחסים זוגית היא אמון, ואמון הוא דבר שנשבר בקלות אם לצערנו מתגלה שאחד הצדדים ביצע מעשה של בגידה בצד אחר. במקרים כאלו של בגידה עולה השאלה האם להתגרש ולפרק את מערכת היחסים הזוגית בשל מעשה זה שעלול לשבור באופן חד משמעי ולנצח את מערכת האמון הבסיסית הזו שנבנית בין בני זוג. במאמר זה ננסה לענות על השאלה, האם להתגרש בגלל בגידה.

גירושין: בעד ונגד

פירוק של מערכת יחסים זה משהו שמחייב לקיחת החלטה כבדת משקל. כאשר מעורבים גורמים נוספים בהחלטה זו כגון ממון או ילדים ההחלטה נהיית קשה אפילו יותר ויש לה השלכות רבות. לעיתים מתבצע מעשה בלתי נסלח על אחד הצדדים כגון בגידה ובמקרה כזה הצד הנבגד מחליט שאי אפשר להמשיך יותר בדרך המשותפת וכדי להשתחרר מהזוגיות אין ברירה אלא לפרק אותה. במקרה כזה השאלה האם להתגרש תענה בתשובה – כן. 

האם להתגרש או האם כדאי לנסות למנוע גירושין בכל מחיר

אם אירע מעשה בגידה ואחד הצדדים החליט שחייבים להתגרש, לעיתים כן יש מקום לנסות למצוא דרכים אחרות להסדיר את היחסים. פעמים רבות ניתן ללכת למשל לטיפול זוגי: במהלך הטיפול הזוגי תוכלו להעלות את השאלה האם להתגרש ולענות עליה בצורה משותפת, מכבדת ומכילה, במסגרת שיח מסודר. לא תמיד כדאי לנסות למנוע גירושין בכל מחיר ולעיתים תגלו שמעשה זה עדיף על כל הצדדים המעורבים.

האם להתגרש בסיוע של עורך דין

אם וכאשר נלקחה ההחלטה להתגרש כדאי להסתייע בשירותיו של עורך דין מומחה ומקצועי לענייני גירושין. עורך הדין יוכל לייעץ לכם בתור התחלה ולברר אם השאלה האם להתגרש עלתה משני הצדדים? והאם קיבלתם ביחד החלטה משותפת לגבי גירושין? במקרה זה עורך הדין יסייע לכם לאורך הליך הגירושין.

לסיכום

השאלה האם להתגרש בגלל בגידה אינה שאלה פשוטה. הליך גירושין עלול להיות מורכב ולכן חשוב להסתייע בעורך דין מתחילת הדרך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

לימודים וקריירה

כתיבת עבודה סמינריונית בסדר דין פלילי באוניברסיטת בר אילן 

אוניברסיטת בר-אילן זו אוניברסיטת מחקר ציבורית בישראל, הממוקמת ברמת גן. היא נוסדה בשנת 1955, והיא קרויה על שם המייסד – הרב מאיר בן-אילן. כיום מדובר באחד ממוסדות הלימוד המובילים בישראל, ואף מדובר באוניברסיטה המדורגת באופן עקבי במיטב מוסדות הלימוד העולמיים. באוניברסיטה יש כ-12 פקולטות, ביניהן ניתן למנות את הפקולטה למשפטים על שם יעקב הרצוג. 

קרא עוד »
Medical malpractice, personal injury lawyer. Health and Law concept, overhead
עריכת דין ומשפטים

רשלנות רפואית תסמונת X שבור

תסמונת ה-X השביר היא הפרעה גנטית הגורמת למוגבלות אינטלקטואלית ולבעיות למידה. זהו הגורם הידוע ביותר של גנים בודדים לאוטיזם. אנשי מקצוע רפואיים נדרשים לידע ברמה

קרא עוד »
עריכת דין ומשפטים

קבלת אזרחות ישראלית לזרים- זה אפשרי

הבסיס החוקתי לקבלת אזרחות בישראל נוסח במסגרת חוק האזרחות. במהלך השנים שחלפו חלו שינויים בחוק ובהגדרות השונות. חרף השינויים, הליך קבלת אזרחות ישראלית יכול להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן