אתרי מתכונים מומלצים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אתרים מומלצים למתכונים

מחפשים מתכונים ברשת? אתם לא לבד. בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לתוכן קולינרי כמעט בכל פלטפורמה. בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה, באינטרנט, ברשתות החברתיות בארץ ובחו"ל. הפלטפורמה המינה ביותר לגולשים היא כמובן האינטרנט. כיום נראה כי ישנה נגישות לכל מתכון שחלמנו עליו, בין אם הוא תבשיל ובין אם הוא מאפה. ברשת ישנם מגוון עצום של אתרים שמספקים מתכונים מתחום הבישול, האפיה, מתכוני נישה כגון מתכונים נטולי גלוטן, טבעוניים ועוד. איך תדעו שהגעתם לאתרים שהמתכונים שלהם בטוחים? התשובה בכתבה שלפניכם.

אתרי מתכונים שהם גם קלים וגם מוצלחים

אתרי מתכונים הם אתרים שמלמדים את הגולשים לבשל ולאפות. בחלקם ניתנים גם טיפים לבישול ואפיה ולעיתים אף המלצות על פרודוקטים וכלי מטבח שיסייעו למקסם את ההצלחה שלנו במטבח. ניתן למצוא ברשת ברשת יש מגוון עצום של אתרי מתכונים של בלוגרים, שפים, ואף אתרים שמפרסמים מתכונים שהועתקו מהרשתות החברתיות וקיבלו אישור מהבשלנים לפרסות ברשת. לפני שרצים למרכולים, לקנות את כל המוצרים הנה כמה דברים שכדאי לכם לבדוק.

אמינות האתר

איך באמת יודעים שבלוג או אתר מתכונים הם אתרים איכותיים? חשוב לשים לב כמה זמן האתר / הבלוג באוויר והאם בעל האתר דואג לתכנים חדשים בתדירות תכופה. אתרים ותיקים שמעלים תכנים מראשית הקמת הבלוג ועד היום נחשבים בדרך כלל לאתרים אמינים.

מגוון המתכונים

בחרו באתרים להם מגוון עצום של מתכונים, כך שכל המשפחה תוכל ליהנות מהתבשילים שלכם. בין אם הם טבעוניים, ספורטאים, מכורים למתכוני עדות או למתוקים.

מתכונים מפורטים

בחרו אתר מתכונים שמפרט לפרטי פרטים כל מתכון, צעד אחר צעד. כזה שיש בו גם סרטוני הדרכה וכזה שעונה על כל שאלה ברשתות החברתיות או באתר עצמו. מהניסיון שלי, בלוגרים של אוכל עונים על כל שאלה. אם נתקעתם באמצע מתכון יתכן ויהיה לכם עם מי לדבר וזה חשוב. אם אתם אנשי המתוקים שימו לב שבכל המתכונים מצויינים גם גרמים. אפיה זה מדע מדויק ואם באמת רוצים להצליח אז חייבים לשקול את כל המרכיבים.

אין רמת קושי, כל אחד יכול!

כשהמתכונים מפורטים, גם גולשים שאין להם ניסיון במטבח יצליחו לבשל ברמה גבוה.

המלצתנו האישית

לסיכום, אתר או בלוג מתכונים מנצח הוא זה שמציע מבחר גדול של קטגוריות שבהן מבחר גדול יותר של מתכונים. כל מתכון מוסבר בשפה ברורה ופשוטה לביצוע ורצוי עם סרטון הדרכה ליד כל מתכון. כמי שהמטבח זו אהבתו הראשונה, ומהנסיון הרחב שלי ברשת אני ממליץ בחום על אחד האתרים הפופולרים ברשת, האתר המהמם של הבלוגרית שפרה נחום www.tavshilim.co.il שעונה באופן נהדר להפליא על כל התכונות החשובות לאתר מתכונים! מכירים אתרים שווים נוספים? תכתבו לי בתגובות אתרים שאסור לי לפספס.

  1. אמינות האתר
  2. מגוון המתכונים שהאתר מציע
  3. האם המתכונים מפורטים
  4. האם יש רמות קושי שצריך לבדוק?

מי שמנהל אתרי מתכונים יכול להיות גוף מן המניין שמציע לכם מתכונים כדי שתרכשו מוצרים או שתצפו במודעות פרסומת, או בלוגר חובב שרק רוצה לשתף מידע באופן חברי. בכל מקרה, העיקר שהמתכונים הם איכותיים!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן