איך לשמור ולתחזק אופניים שישמרו לאורך זמן

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אופני הרים

איזה טיפים יעזרו לתחזק אופניים לאורך זמן?

לתחזק אופניים לאורך זמן זה להתייחס אליהן בכבוד, לנקות ולחזק אותן, ולהיות ערניים לכל תקלה שמגיחה לחייהן. לפניכם 3 טיפים חשובים שיעזרו לתחזוקה קבועה:

בקרת תיקונים תדירה 

הרבה פעמים בכל הקשור לאופניים שלנו, בקרת תיקונים תדירה ותכופה יכולה להציל אותם מפגמים חמורים ומהתדרדרות של הבעיה. לכן כדאי כל כמה זמן לבדוק את הבלמים, הגלגלים והחריצים בהם, ובמידה ומצאנו איזו תקלה – לטפל בה במהירות נקודתית שלא תתפתח ותוציא את החלק לגמרי משימוש.

ניקיון 

הרבה פעמים הלכלוך, הוא זה שמוציא את גלגלי השיניים או את הצמיגים משימוש, שוחק אותם, נתקע בחלקיהם ולכן כדי להימנע מבעיות מומלץ לשמור על אופניים נקיים וכל כמה זמן לנקות את החלקים שתופסים את הלכלוך בשגרה. כדי לתחזק אופניים באופן מיטבי נצטרך כן לנקות אותם במים וסבון אחרי כל נסיעה מלכלכת וכל כמה ימים.

חיזוקים 

האופניים שלנו עם השנים, נוטות להתחלש מנסיעה לנסיעה, וכך החיבורים שלהן מתרופפים עם הזמן ודרושים לתחזוקה קבועה כדי לתחזק אותן כראוי. מפעם לפעם, כדאי לקחת מפתח אלן ולוודא את החיזוקים של האופניים. הרבה פעמים הברגים משתחררים קצת לאחר כמה ימים או שבועות של נסיעה, וכדאי עבור תחזוקה וודאות ששום חלק לא ייפול ויגרע את המצב, לעבור עם מפתח אלן ולחזק את כל החיבורים הנראים לעין.

רוצים להמשיך לקרוא? >> vikush.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כושר ובריאות

מבט מקיף על אין אונות: הבנה, אבחון ואפשרויות טיפול

"אין אונות" הוא מונח רפואי המתייחס למצב בו יש קושי או אי-יכולת להשיג או לשמור על זקפה מספיקה לקיום יחסי מין. זהו תסמין שכיח, שמשפיע על גברים בכל הגילאים, אך נפוץ יותר בקרב גברים מבוגרים. מה הגורמים לה? כמה היא שכיחה? ואיך אפשר לטפל בה? אנחנו כאן כדי לענות על הכל:

קרא עוד »
כושר ובריאות

ניתוח בלוטת התריס

בלוטת התריס היא בלוטה אנדוקרינית קטנה בצורת פרפר הממוקמת בחלק הקדמי של הצוואר, מתחת לגרון ומעל עצם הבריח. היא מורכבת משתי אונות המחוברות ביניהן על ידי צינורית.

קרא עוד »
כושר ובריאות

איך להמשיך להתאמן גם כשאנחנו מרגישים סחוטים?

כולנו מכירים את התחושה הזאת: אנחנו מתעוררים בבוקר, והדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות זה להתאמן. אנחנו מרגישים עייפים, חסרי מוטיבציה, או סתם לא רוצים להתאמץ. אבל חשוב לזכור שגם כשאנחנו מרגישים סחוטים, חשוב להמשיך להתאמן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן