איך אפשר לדעת האם האתר שלי חשוף למתקפות האקרים?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

המאה העשרים ואחת היא ללא ספק המאה בסימן הטכנולוגיה והקידמה. נכון לשנת 2022, אין כמעט שירות אחד שלא קיים בגרסה מקוונת. כשכל כך הרבה מידע יכול לעבור באתר אינטרנט של עסק, על בעל העסק להגן יותר מכל דווקא על אתר האינטרנט שלו. איך עושים את זה ולמה דווקא למקד שם משאבים? הישארו איתנו

מידע אינסופי באתר אחד

כיום, האקר שפרץ לאתר אחד של קניות אונליין יכול להשיג מידע של כל לקוח שביצע עסקת תלשום דרך האינטרנט. משם, חשיפת פרטי אשראי ופרטים אישיים על כל המשתמע מכך היא בלתי נמנעת. כיום, כדי לבדוק עד כמה עמיד אתר האינטרנט למתקפה של האקרים יש פתרון אחד – מבדק חדירות

מה זה מבדק חדירות

פשוטו כמשמעו, מבדק זה בודק כמה עמיד אתר האינטרנט שלכם וכמה הוא מאובטח לניסיונות פריצה של האקרים ברשת. בדיקה זו נעשית על ידי מומחים בתחום הסייבר, במסגרת מגבילה של חוקים ומדיניות ברורה מאוד של הבדיקה.

סוגי מבדק חדירות

ישנם מספר סוגים של מבדק חדירות כדי לבדוק את אתר האינטרנט: מבדק חדירות פנימי בודק האם אתר האינטרנט עמיד לפריצה אם האקר פועל מתוך המערכת. מבדק חדירות חיצוני בודק האם המערכת מוגנת מפריצה מחוץ למערכת האתר לתוכה. מבדק חדירות לתשתיות אתר האינטרנט ועוד מספר בדיקות.

היתרון הברור

בדיקה זו אמנם יכולה להיות מאוד חשופה עבור אתר האינטרנט שלכם, אך היא מציגה תוצאות חד משמעיות שיוכלו לעזור לכם בטווח הארוך למגן ולאבטח את האתר שלכם.

סיכום קצר

מבדק חדירות הוא אמצעי חיוני לבחינת אתר האינטרנט שלכם וכלל המערכת. מבדק זה מתאים לבדיקת חדירות של מערכות ארגוניות וכל מערך שפועל על מחשב ומצריך הגנת חומת אש. מבדק חדירות יכול להתבצע במספר רבדים של שקיפות על מנת לבחון את עמידות המערכת אל מול כל אפשרויות ההיערכות הקיימות לאקרים כיום. 

חוששים למידע ולאבטחת האתר שלכם? מבדק חדירות הוא האפשרות הטובה ביותר שלכם לגלות את כל החוזקות והחולשות שלכם. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
טכנולוגיה

מה עדיף? וורדפרס או ויקס?

וורדפרס ווויקס הן שתי פלטפורמות לבניית אתרים פופולריות מאוד. שתיהן מציעות מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, אך יש להן גם כמה הבדלים מרכזיים.

קרא עוד »
שירותי תשתית ומערכות טלפוניה לעסקים
טכנולוגיה

איך להתאים את מערך הטלפוניה של החברה לעידן המודרני

בעולם העסקי המודרני, התקשורת הטלפונית היא אחד הכלים החשובים ביותר עבור ארגונים וחברות. הטלפון מאפשר תקשורת יעילה ומהירה הן עם לקוחות והן בין עובדים בארגון. עם התפתחות הטכנולוגיה, כיום קיימים פתרונות תקשורת מתקדמים רבים שיכולים לשדרג את היכולות הטלפוניות של הארגון ולהפוך אותן לחכמות ויעילות יותר. במאמר זה נסקור את השירותים והמערכות הטלפוניות המתקדמות ביותר עבור עסקים בימינו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן