אופס: זו אולי הצעת הנישואין הכי מביכה שראינו

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כל גבר נשוי או מאורס זוכר את תהליך התכנון לקראת הצעת הנישואין כשהמטרה ברורה: לא לאפשר לה לסרב. אז איך לעזאזל הבחור הזה מארה"ב עשה את מה שהוא עשה?!

כל אחד מאתנו חווה רגע מביך בחייו, אבל מה שעבר על צעירה אמריקנית בקניון הומה אדם לעיני כל, שבר את כל השיאים. צפו בשתי דקות שהרגישו למישהי מסוימת כמו נצח:

בסרטון רואים גבר מוביל את בת זוגתו לעבר רחבה מרכזית באמצע הקניון ושם חיכתה להם להקה שניגנה מוזיקה רומנטית ורמקול עם מיקרופון כדי שמה שאם גם ככה הולך להיות אסון רומנטי, אז שכבר ישמע באזני כולם. כבר מכניסת הזוג לאזור הרחבה המדוברת, הבחורה נראית מאוד מופתעת מארגון המאוד חריג, ואת זה היא עוד צריכה לעשות תוך זהירות שכן המנקה של הקניון מנסה לעשות את עבודתו בדיוק במקום שבו הגבר שהוביל אותה לשם עומד להציע נישואין באופן מביך במיוחד.

מיד נשלפות מצלמות ומתחילה התגוששות של אנשים נרגשים שרוצים לקחת חלק בחוויה הרומנטית. אך מה שהם עוד לא יודעים זה שהם עומדים להיות עדים לרגע שהזוג ירצה לשכוח לעד.

המבוכה מתחילה באיך לא, הצגת "גברת מיוחד" על ידי הגבר תוך הכוונת עיניהם של הקהל שממשיך ומצטופף סביבם. הלהקה בינתיים ממשיכה לנגן ברגע כדי להכניס את הצופים לאווירה הרומנטית. בשלב הזה הגבר מתחיל מונולוג מרגש על איך הם הכירו רק לפני שלושה חודשים! (אולי לא) ואז האישה החלה להקל את מה שעומד לקרות.

הבחור ממשיך לדבר למשך שניות בודדות עד שרכבת ילדים שנוסעת במסלול תוך קניון מפריע לרגע לנאום, מה שעוד יותר מצליח להסביר כמה שהלוקשיין פשוט לא מתאים להצעת נישואין. מה שמטורף עוד יותר, זה שהרכבת שכמעט ודורסת את הזוג, לא מפריע לגבר להמשיך ולספר לה כמה שהיא הכל בשבילו וכמה שהיא משמחת אותו! תוך כדי הרעפת המחמאות, האישה מתחילה להניע את ראשה בשלילה בזמן שהוא לא נותן לשום דבר ביזרי להפריע לו. ואז מגיע השאלה: "האם את תנשאי לי?" הבחור עושה זאת תוך כדי תנועת כריעת ברך אבל האישה ממהרת לעצור אותו לפני שהוא ימשיך תוך קריאות "לא לא לא!" זה כמובן לא מפריע לו והוא ממשיך בשלו. ואז מגיע השיא:

האישה תופסת את הגיטרה של אחד הנגנית ומתיכה אותה בראשו של בן זוגה ומפילה אותו לקרקע. המקרופון נשמט מידיו, צליל מתכתי משתלט על החלל ונשימות תדהמה עולות במקביל אצל עשרות צופים בקהל. האישה החלה לצאת ממרכז הרחבה בעוד שהגבר המושפל נשאר על הרצפה ספק בגלל הכאב או שבכלל מרוב המבוכה. לאחר כמה שניות, הוא מתחיל לקום באופן איטי תוך תפיסת ראשו וכל שנותר לו הוא לצפות בזוגתו לשעבר פוסעת לעבר היציאה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אם לא תצפו, לא תאמינו

מה עושים כשיש פנצ'ר בגלגל?

פנצ'ר זה מתסכל מאוד, אבל לא סרט כזה גדול אם יודעים איך לטפל בו. סביר מאוד שאתם תתקלו במהלך חייכם בשתי סיטואציות בהם תצטרכו להתמודד

קרא עוד »
אם לא תצפו, לא תאמינו

בעלי החיים שמתנהגים כמו בריונים

בריונות היא תכונה שעד עכשיו יכולנו לשייך אותה רק לבני אדם. אבל אחרי שתצפו בתיעוד הבא, אתם תגלו שגם בעלי חיים יכולים להציג צדדים בריוניים וקשוחים שישאירו אתכם מופתעים:

קרא עוד »
אם לא תצפו, לא תאמינו

כשחיילים אמריקנים מגיעים לביקור במפתיע: הרגעים הכי מרגשים שראינו

חיילים אמריקנים נשלחים למדינות רחוקות לתקופה ארוכה שבמהלכה הם כעמט ולא מגיעים לבקר במולדתם. על כן, כשביקור כזה מתקיים – הוא רגע מרגש לכל המשפחה והאוהבים. אבל החיילים האלו בחרו להפתיע את משפחתם באופן מקורי ומרגש. צפו כיצד חיילים אמריקנים הפתיעו את משפחתם בביקור לאחר זמן ממשוך בחזית:

קרא עוד »
דילוג לתוכן