אופנה ובגדי תינוקות? כן, לא תאמינו כמה סטייל יש בבגדי תינוקות.

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

למי מאיתנו שלא הורה או שילדיו כבר לא תינוקות לא מכיר את הטרנדים החדשים בבגדי התינוקות. שוק המוצרים לתינוקות ובפרט בגדי התינוקות עברו זינוק ענק בשנים האחרונות – מפריטים במבחר דל ובאיכות יחסית נמוכה בגדי התינוקות קיבלו תפנית לטובה והיום אנחנו רואים את הסטייל שנכנס ואיכות החומרים שעלתה.

כך לדוגמה הדפסי החיות עשו קאמבק בשנים האחרונות ואנחנו רואים מגוון רחב של פריטי לבוש לתינוקות בעלי הדפסים של חיות, דינוזאורים ויצורים כאילו ואחרים. הקאמבק הזה מסמל שלהורים נמאס מבגדי תינוקות בצבעים אחידים, ללא סטייל וייחוד.

המוצרים השתפרו אבל מה עם המחירים?

גם כאן בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי (יחסית רציני) אבל לצערנו, לא לטובה. עם ההבנה שהורים מוכנים לשלם כסף על פריטים ייחודיים עם בדים מיוחדים יצרני בגדי תינוקות העלו מחירים. היום כדי לרכוש מלתחה מלאה לתינוק כבר מדובר בהוצאה כספית נכבדת שצריך להתכונן אליה מראש.

ככה בשנים האחרונות מחירים הפריטים עומדים על המחירים התלת ספרתיים (מאות שקלים) כאשר בעבר ראינו שרוב הפריטים היו דווקא באיזור הדו ספרתי (עשרות שקלים).

אז איפה קונים בגדי תינוקות במחירים שפויים?

אם אתם מחפשים בגדי תינוקות אז ההמלצה שלנו היא לקנות באינטרנט – השיטה הזאת מקלה על השוואות המחירים, מאפשרת להיחשף למגוון רחב של אפשרויות ומבצעים ובכללי מקלה והופכת את חווית השופינג לקלילה יותר.

אז אפשר ללכת על הזמנות מחו"ל ולקנות באמאזון או איביי אבל כדי להינות מבגדים מאוד איכותיים ובמחירים הגיוניים אנחנו בוחרים פעם אחרי פעם בהיליס (Hilis), עם מגוון רחב מאוד של בגדי תינוקות וילדים האתר מציע מבצעים מזדמנים, מחירי התחלה המתאימים לכל כיס ואיכות בגדים יוצאת מן הכלל! אנחנו ממליצים לכם לבדוק את מחלקת בגדי תינוקות של היליס.

לעוד כתבות שתאהבו  >> whoop.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן