קוביות בבטן: 3 טיפים מדהימים לעיצוב הבטן

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אין ספק כי הקיץ כבר פה וכשהבגדים מתקצרים והמעלות מטפסות אנחנו מתחילים לשים לב הרבה יותר לאזורים שבחורף, קצת פחות מעניינים אותנו. למקרה שאתם לא ממש סגורים על מה אני מדבר אז אני מדבר כמובן על קוביות בבטן.  נראה שבטן חטובה היא אולי אזור הגוף הכי נחשק בקרב מתאמנים ומתאמנות ומהווה איזה קונצנזוס לגבי כושר ואידיאל של מראה חטוב. בכתבה הבאה שלפניכם ארצה לחשוף בפניכם את שלושת הטיפים או התובנות שלי לגבי עיצוב הבטן, כאלה שיעזרו לכם לשים את הדגש ואת תשומת הלב על מה שבאמת חשוב, כדי שלא שתשקיעו אנרגיה מיותרת במה שלא. 

מה הסיכוי שהקוביות שלי בבטן יבצבצו בקרוב

אני בטוח שחשבת על זה לא מעט ושאלת את עצמך, מה הסיכוי שיהיו לי קוביות בבטן. הרי ידוע זאת עבודה קשה מאוד ולמעשה לא כולם מצליחים להשיג בטן מעוצבת ויפה.  אז האמת היא שאני רוצה להפתיע אותך כי בתכל'ס, יש לך כבר קוביות. כן! לכולנו יש שרירים בבטן בלי לעשות מאמץ מיוחד. אך בכדי שההסבר שלי יהיה מובן צריך להתעכב רגע על העניין האנטומי ועל השרירים שלנו.

מהם שרירי הבטן השונים ואיפה הקוביות שלי 

אם כן, שרירי הבטן השונים נחלקים לשרירים צדיים וגם לשריר אחד מיוחד שנקרא ישר בטני. אותו שריר מהווה בעצם את השריר הכי חשוב במטרה שלנו מפני ששריר זה בנוי כבר בצורת קוביות. כן, קראת נכון. שריר הישר בטני מורכב משני צינורות המחולקים במבנה ייחודי המקנה להם את הצורה המאוד מוכרת שכולנו מכירים ואוהבים, כך שלמעשה יש לכולנו כבר קוביות בבטן בלי לעשות מאמץ מיוחד. 

אז היכן הקוביות שלך מסתתרות

עכשיו אני מבין שהבנת עניין כי השאלה שלך ממש במקום. הקוביות שלך מסתתרות מתחת לשכבת השומן שמסתירה אותן. כן, יש לכולנו במידה כזאת או אחרת שכבת שומן המסתירה את הקוביות ומפריעה להן לבלוט. 

כיצד לחשוף קוביות בבטן: 3 טיפים שווים

עכשיו נותר לנו להבין איך מגיעים למצב שרואים אותן בקלות וזאת למעשה העבודה הקשה. 

  1. טיפ ראשון הוא להתנהל נכון מבחינת תזונה. אין ספק כי לתזונה שלנו חלק חשוב בהצלחה במשימה. ככלל נרצה להיצמד לתפריט המאפשר לנו להגיע לאחוזי שומן נמוכים. יחד עם זאת נרצה להכניס מספיק קלוריות כדי למנוע אבדן מסת שריר. הכי כדאי זה להיצמד לתפריט תזונה אישי.
  2. טיפ שני הוא להתאמן אימוני התנגדות לכל הגוף, כן, אמנם המטרה היא קוביות בבטן אך אימון התנגדות לכל הגוף יעזור לנו לבנות מסת שריר מכובדת שבתורה, תגרום לנו להיות מכונה לשריפת שומנים! זה לא אומר שצריך להזניח את תרגול הבטן – אך כדאי לעשות זאת רק במידה.
  3. לא להגזים עם האימונים ולדעת לקחת מנוחה מתי שצריך. התאוששות מספקת תגרום לך להגיע לכל אימון במצב האידיאלי כך שניתן יהיה להפיק מכל אימון את המיטב. 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:
אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

Medical malpractice, personal injury lawyer. Health and Law concept, overhead
עריכת דין ומשפטים

רשלנות רפואית תסמונת X שבור

תסמונת ה-X השביר היא הפרעה גנטית הגורמת למוגבלות אינטלקטואלית ולבעיות למידה. זהו הגורם הידוע ביותר של גנים בודדים לאוטיזם. אנשי מקצוע רפואיים נדרשים לידע ברמה

קרא עוד »
הכל לבית

מאוורר תקרה עם שלט

כמו כל מכשיר מודרני אחר, מאוורר תקרה אפשר לרכוש עם שלט רחוק שנותן לנו לשלוט על מגוון אפשרויות ההפעלה של המאוורר. אפשרות זאת מומלצת גם

קרא עוד »
דילוג לתוכן