מה הכלי הטוב ביותר למדידת הצלחה של אתר בגוגל? Google Search Console הוא הכלי היעיל ביותר להפקת נתונים ממנוע החיפוש על האתר שלכם.
ניתוח נתונים יכול לחשוף בפנינו את הנקודות החזקות והחלשות שלנו, יכול להתריע איפה יש בעיה טכנית באתר ולהציג לנו גרף התקדמות.
הכלי המוביל בתחום הפקת הנתונים ועושה עבורנו את "העבודה השחורה" ומנגיש לנו סטטיסטיקה הוא ה-Google Search Console, חשוב לציין שכלי זה אוסף נתונים אך ורק על האתר שלכם דרך מנוע החיפוש Google ולא במנועי חיפוש אחרים.
אז מה בעצם אנחנו מקבלים מהכלי? משוב על ביצועי האתר בתוך מנוע החיפוש – כמה הקלקות, מיקום האתר בתוצאות חיפוש, כמה כניסות קיבלתם לאתר מכל שאילתה (מילת או משפט מפתח) ועוד נתונים רבים אשר מעידים על הקידום האורגני שלכם.
אז מה אנחנו יכולים לעשות עם הכלי וכיצד הוא יעזור לנו לקידום האורגני? באמצעות דוחות ניתוח חיפושים נוכל לקבל אינדיקציה לגבי איזה ביטויים מקודמים הכי טוב במנוע החיפוש וכמה הקלקות (כניסות לאתר) קיבלנו מכל אחד מביטויים אלה.
נגזרת של דוח זה יכולה להיות שכתוב מחדש של הטקסט באתר ככה שנקדם את ביטויי המפתח הכי רלוונטיים.
דבר נוסף שאנחנו יכולים לדעת זה אלו קישורים נכנסים יש לנו לאתר, דו"ח הקישורים מציג לנו את כל ההפניות שהאתר מקבל מאתרים אחרים.
נוכל דרך הממשק לבדוק את חווית המשתמש והוא מציג איזה דפים אינם פועלים היטב בתצוגת מסך של פלאפון וכיצד לייעל אותם, הדו"ח כולל את הבעיות והפתרונות המוצעים כבר בתוכו.
מעבר לכך, דו"ח שגיאות סריקה, דו"ח סטטוס אינדקס ודו"ח מפת אתר הם עוד חלק מהאופציות ש-Google Search Console מראה לנו שבאמצעותם נוכל לייעל, לשפר ולאסוף מידע על האתר וככה לקדם את האתר בצורה אורגנית (SEO).
אז במידה שלא חיברתם את האתר שלכם ל- Google Search Console ואתם מעוניינים לדעת איך תוכלו להיכנס לקישור (#########קישור#######) הבא ולהגיע למדריך המסביר צעד אחר צעד את התהליך.
מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן? לכתבה המלאה לחצו כאן