איך לשווק את עצמך באינטרנט בצורה הטובה ביותר ?

מה הדרך הטובה ביותר לשווק את עצמך? כיום, ישנם מספר דרכים להגיע ללקוחות בעולם האינטרנט, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה אך עם מעט ידע תבינו איך לבחור את הדרך הנכונה בשביל העסק שלכם. 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

מה הדרך הטובה ביותר לשווק את עצמך? כיום, ישנם מספר דרכים להגיע ללקוחות בעולם האינטרנט, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה אך עם מעט ידע תבינו איך לבחור את הדרך הנכונה בשביל העסק שלכם. 

כשמדברים על השאלה "מה הדרך הטובה ביותר לשווק עסק בעולם הדיגיטל?" עולות בראש ובראשונה התשובות של אתר אינטרנט או אפליקציה מהסיבה שאלה הממשקים שאנו כמשתמשים חווים הכי הרבה ביום יום שלנו.
למרות זאת ישנן אפשרויות נוספות להטביע את חותם העסק שלך בעולם הדיגיטל והבנה של השוני בין האפשרויות תעזור לך, בעל העסק, לבחור בדרך הנכונה ביותר לשיווק דיגיטלי.

בצעד הראשון נבין מה הצרכים שלנו, האם אנחנו רוצים למכור מוצר מסוים באינטרנט או לחשוף את העסק ליותר לקוחות פוטנציאליים? האם אנחנו רוצים לשלוח התראות על בסיס GPS ללקוחות שלנו או לפרסם את המוצרים?
ברגע שעסק מגדיר לעצמו את היעד השיווקי שלו הדרך לשם נהיית קלה וברורה אבל כך או כך יש הסכמה ששילוב מספר דרכים יביאו את ההצלחה "הגדולה" במהירות ויעילות לעומת התמקדות בדרך אחת לשווק עסק בעולם הדיגיטל.

נבחן אופציה שבעל עסק רוצה להגיע לקהל לקוחות חדש אבל לא בהכרח מעוניין למכור או להציע שירותים באינטרנט, במצב שכזה מהאופציות שיש בפניו הוא יכול לבחור להקים אתר או להירשם בפלטפורמה כמו "גוגל עסקים".
בכל אחת מהאופציות יווצר מקום חדש שלקוחות יוכלו להיחשף ולקרוא על העסק אך אתר טומן בתוכו השקעה כספית על הבניה והתחזוקה, קידום ועיצוב כך שהוא יהיה בתוצאות חיפוש ריאליות לעומת רישום העסק במקום שבו לקוח המחפש שירות הקשור לעסק ולא את העסק ספציפי ייחשף אליו.

מעבר לזה בלוגים ואתרי ביקורת שבהם אנשים אחרים ימליצו על השירות הניתן וידרגו אותו ידאג להרחיב את הקהל הפוטנציאלי של העסק ועמידה ביעדים השיווקיים.

כיום, הדרכים העיקריות ליצירת נוכחות דיגיטלית הן: רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'….), אתר אינטרנט, רישום עסק בפלטפורמה (כמו גוגל עסקים) ואפליקציה.
השוונו בין אתר אינטרנט ורישום העסק וכעת נבין את עולם האפליקציות אשר בשנים האחרונות יצרו קפיצת מדרגה בעולם השיווק הדיגיטלי, האפליקציות מתאימות יותר ללקוחות קבע אשר הורידו את האפליקציה ולא להביא קהל יעד חדש.
מיתרונותיה הגדולות של אפליקציה היא יכולת איסוף הנתונים אשר עולים מההתקנה על כל מכשיר כך שתוכלו לייצר מערכת ששולחת התראה ללקוח הנמצא באיזור העסק שלכם (על פי GPS) על מבצע או הנחה ייחודית ולזמן קצר .
בנוסף, לקוח רשום יוכל לעשות הזמנה מראש ולקבוע זמן איסוף באמצעות האפליקציה ולא יצטרך להמתין בתור.
ייעול חווית הלקוחות היא חלק מהותי בשמירה על לקוחות קבועים שכן אפליקציה היא פלטפורמה מעולה לזה.

בכל אפשרות שתבחרו אתם צריכים לחשוב על שני דברים, היעדים השיווקיים שלכם ומה הדרך להגיע אליהם – בין אם זאת אפשרות אחת או שילוב של כמה ביחד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:
אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

עריכת דין ומשפטים

רשלנות רפואית באבחון סרטן

האם אתם או מישהו שאתה אוהב נפגע בגלל אבחון שגוי של סרטן? חשוב להבין את הזכויות המשפטיות והאפשרויות שלכם לקבלת פיצויים אבחון מוקדם של סרטן

קרא עוד »
דילוג לתוכן